Sunday, November 15, 2009

SMK Permas Jaya 1

Salam sejahtera , Semua pelajar - pelajar SMKPJ diminta untuk menulis nota untuk setaip subjek kedalam buku nota semasa cuti sekolah ini. Nota tersebut adalah 2 bab /chapter yang akan diajar pada tahun hadapan.

Terima kasih.

-Pengetua SMKPJ-

4 comments:

  1. Salam Sejahtera, Pelajar -pelajar SMKPJ yang ingin mengambil lesen motosikal (B2) boleh mengambil / diurus oleh pihak sekolah. umur mestilah 16 thn keatas, kadar bayaran Rm300.00. manakala warga emas / penjaga yang ingin juga mengambil melalui sekolah kadar bayaran ialah RM250.00. Tarikh tutup ialah pada 15/10/2009 sebarang pertanyaan boleh merujuk kepada cikgu Ramlee Mat. Harap Maklum.

    ReplyDelete
  2. Peperiksaan bertulis PMR akan diadakan di seluruh negara pada 7, 8, 9 Oktober 2009 dan berterusan pada 12 dan 13 Oktober 2009.

    ReplyDelete
  3. Pelajar- pelajar tingkatan 6 tidak terkecuali daripada pelaksanaan sistem merit / demerit , ini adalah kerana ia dapat meningkatkan sahsiah diri pelajar-pelajar.ianya sejajar dengan matlamat pendidikan negara.

    ReplyDelete
  4. Pelajar -pelajar Tingkatan 6 yang ingin menggunakan Wifi dan notebook disekolah diminta untuk mendaftar dengan cikgu Irwan sebalum dapat menggunakan perkhidmatan ini. Harap Maklum.

    ReplyDelete